POLITICA DE RETUR
Ordonanța de urgență nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul
contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte
normative reglementează drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu
profesioniștii, pentru asigurarea unui nivel înalt de protecție a consumatorilor și o bună
funcționare a pieței.
Pentru că subscrisa, LOTUS CERAMICAS S.R.L. (o societate constituită conform
legilor României, înregistrată la Oficiul Registrului Comerţului de pe lângă Tribunalul
Bucureşti sub nr. J40/15283/2004, având CUI 16787687 şi sediul social în București, Sector 6,
Str. Valea Cascadelor nr. 11C, Complex Comercial Lotus) acordă un deosebit respect
drepturilor dumneavoastră, vă punem la dispoziţie prezenta POLITICĂ DE RETUR.
Dacă aţi achiziţionat un bun de la subscrisa în cadrul unui contract la distanţă şi doriţi
returnarea acestuia, vă rugăm să respectaţi umătorii paşi:
Pasul 1. Informaţi-ne cu privire la intenţia de a returna bunul achiziţionat
Conform art. 9 din Ordonanţa de urgenţă nr. 34/2014, dumneavoastră, în calitate de
consumator, aveţi dreptul legal de a renunţa la o comandă plasată, în termen de 14 zile
calendaristice de la data la care aţi intrat în posesia bunurilor cumpărate. Prin aceasta, se
înţelege dreptul de a le returna, fără penalităţi şi fără invocarea vreunui motiv. Aşadar,
termenul de 14 zile calendaristice este un răgaz care vă permite analizarea bunului şi nu
folosirea gratuită a acestuia.
Intenţia de a returna bunul/bunurile trebuie să o exprimaţi prin completarea formularului
de retur, pe care îl găsiţi accesând linkul [.], ataşându-l apoi unui email şi expediindu-l la
adresa seif.shaban@lotusceramicas.ro cu subiectul "Cerere de retur" prin care să ne aduceţi la
cunoştinţă solicitarea de retur a bunului pe care îl consideraţi neconform. Pentru identificare,
vom avea nevoie de numele complet şi corect, numărul comenzii/ numărul şi data facturii.
Foarte important este să ştim dacă vă doriţi să înlocuiţi produsul cu un altul existent în
stoc sau dacă doriţi să vă returnăm contravaloarea produsului.
Pasul 2. Predarea bunului
Fără întârziere nejustificată şi în decurs de cel mult 14 zile calendaristice de la data la
care ne-aţi comunicat decizia dumneavoastră de retragere din contract, vă aşteptăm cu factura
si bonul fiscal primite la data achiziţionării bunului, cu formularul de retur si bunul respectiv,
la adresa noastră din Bucureşti, Sector 6, Str. Valea Cascadelor nr. 11C, Complex Comercial
Lotus. Termenul este de asemenea respectat, dacă bunurile sunt trimise de dumneavoastră
către subscrisa LOTUS CERAMICAS S.R.L., prin curier, înainte de expirarea perioadei de 14
zile calendaristice de la data la care ne-aţi comunicat decizia dumneavoastră de retur.
Conform Ordonanţei de urgenţă nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în
cadrul contractelor la distanţă, veţi suporta costurile de transport. Subliniem faptul că vor
fi refuzate coletele expediate cu plata transportului la sediul LOTUS CERAMICAS.
Coletul va conţine bunul pe care doriţi să îl returnaţi, ambalat corespunzător, pentru a
nu se deteriora pe parcursul transportului, într-un ambalaj perfect închis cu bandă adezivă.
Returul se face cu etichetele inițiale intacte, certificatul de garanție în original (dacă a fost
contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte
normative reglementează drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu
profesioniștii, pentru asigurarea unui nivel înalt de protecție a consumatorilor și o bună
funcționare a pieței.
Pentru că subscrisa, LOTUS CERAMICAS S.R.L. (o societate constituită conform
legilor României, înregistrată la Oficiul Registrului Comerţului de pe lângă Tribunalul
Bucureşti sub nr. J40/15283/2004, având CUI 16787687 şi sediul social în București, Sector 6,
Str. Valea Cascadelor nr. 11C, Complex Comercial Lotus) acordă un deosebit respect
drepturilor dumneavoastră, vă punem la dispoziţie prezenta POLITICĂ DE RETUR.
Dacă aţi achiziţionat un bun de la subscrisa în cadrul unui contract la distanţă şi doriţi
returnarea acestuia, vă rugăm să respectaţi umătorii paşi:
Pasul 1. Informaţi-ne cu privire la intenţia de a returna bunul achiziţionat
Conform art. 9 din Ordonanţa de urgenţă nr. 34/2014, dumneavoastră, în calitate de
consumator, aveţi dreptul legal de a renunţa la o comandă plasată, în termen de 14 zile
calendaristice de la data la care aţi intrat în posesia bunurilor cumpărate. Prin aceasta, se
înţelege dreptul de a le returna, fără penalităţi şi fără invocarea vreunui motiv. Aşadar,
termenul de 14 zile calendaristice este un răgaz care vă permite analizarea bunului şi nu
folosirea gratuită a acestuia.
Intenţia de a returna bunul/bunurile trebuie să o exprimaţi prin completarea formularului
de retur, pe care îl găsiţi accesând linkul [.], ataşându-l apoi unui email şi expediindu-l la
adresa seif.shaban@lotusceramicas.ro cu subiectul "Cerere de retur" prin care să ne aduceţi la
cunoştinţă solicitarea de retur a bunului pe care îl consideraţi neconform. Pentru identificare,
vom avea nevoie de numele complet şi corect, numărul comenzii/ numărul şi data facturii.
Foarte important este să ştim dacă vă doriţi să înlocuiţi produsul cu un altul existent în
stoc sau dacă doriţi să vă returnăm contravaloarea produsului.
Pasul 2. Predarea bunului
Fără întârziere nejustificată şi în decurs de cel mult 14 zile calendaristice de la data la
care ne-aţi comunicat decizia dumneavoastră de retragere din contract, vă aşteptăm cu factura
si bonul fiscal primite la data achiziţionării bunului, cu formularul de retur si bunul respectiv,
la adresa noastră din Bucureşti, Sector 6, Str. Valea Cascadelor nr. 11C, Complex Comercial
Lotus. Termenul este de asemenea respectat, dacă bunurile sunt trimise de dumneavoastră
către subscrisa LOTUS CERAMICAS S.R.L., prin curier, înainte de expirarea perioadei de 14
zile calendaristice de la data la care ne-aţi comunicat decizia dumneavoastră de retur.
Conform Ordonanţei de urgenţă nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în
cadrul contractelor la distanţă, veţi suporta costurile de transport. Subliniem faptul că vor
fi refuzate coletele expediate cu plata transportului la sediul LOTUS CERAMICAS.
Coletul va conţine bunul pe care doriţi să îl returnaţi, ambalat corespunzător, pentru a
nu se deteriora pe parcursul transportului, într-un ambalaj perfect închis cu bandă adezivă.
Returul se face cu etichetele inițiale intacte, certificatul de garanție în original (dacă a fost
emis de producător/distribuitor) și toate documentele cu care a fost livrat bunul. Acesta
trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat și însotit de accesoriile cu care a fost livrat
iar dacă aţi cumpărat mai multe bunuri de același fel și vreţi să le returnaţi pe toate, asiguraţi-
vă că doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte bunuri se acceptă doar dacă sunt sigilate.
Ataşaţi în colet sau predaţi personal şi cererea de retur completată şi semnată.
Pasul 3. Recepţia cantitativă şi calitativă a produselor returnate
Odată bunul ajuns la noi, el va fi analizat de către personalul responsabil de recepţia
cantitativă şi calitativă a produselor returnate. Vă asigurăm că acest proces va îndeplini toate
rigorile legii, verificându-se dacă bunul returnat prezintă urme de uzură sau de folosire,
zgârieturi, ciobituri, lovituri, şocuri mecanice sau electrice, lipsa unor componente sau
accesorii, precum şi orice altă intervenţie care să îi diminueze valoarea.
Vă vom contacta telefonic sau prin email pentru a vă aduce la cunoştinţă rezultatul
procesului de recepţie în maxim 48 de ore de la primirea bunului, comunicându-vă dacă am
decis diminuarea valorii iniţiale a bunului, rambursându-vă doar suma rezultată în urma
procesului de evaluare. Dacă nu vor fi întrunite condiţiile de integritate ale bunului, acesta vă
va fi reexpediat, costul transportului fiind în sarcina dumneavoastră.
Pasul 4. Vă restituim banii sau vă înlocuim produsul
Dacă aţi optat pentru rambursarea sumei iar produsul pe care l-aţi returnat îndeplineşte
condiţiile de retur, vă vom restitui orice sumă pe care am primit-o de la dumneavoastră,
inclusiv costurile livrării, cu excepţia costurilor suplimentare determinate de faptul că aţi ales
altă modalitate de livrare decât tipul de livrare standard oferit de noi, fără întârzieri
nejustificate şi, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile de la data la care suntem informaţi cu
privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din contract. Vom efectua această rambursare
folosind aceeaşi modalitate de plată ca şi cea folosită de dumneavoastră pentru tranzacţia
iniţială, cu excepţia cazului în care v-aţi exprimat acordul expres pentru o altă modalitate de
rambursare; în orice caz, nu vi se vor percepe comisioane ca urmare a unei astfel de
rambursări. Banii vor fi vizibili în contul indicat de dumneavoastră în formularul de retur în
maxim 14 zile calendaristice din momentul în care bunul ajunge fizic la noi.
În cazul în care aţi optat pentru înlocuirea bunului, iar acesta îndeplineşte condiţiile de
retur, vă vom contacta în cel mai scurt timp în vederea înlocuirii şi expedierii noului produs.
În cazul înlocuirii bunului cu un altul de o valoare mai mare, veţi achita diferenţa, iar dacă
valoarea bunului returnat este mai mare, veţi primi o rambursare parţială până la valoarea
bunului pentru care aţi optat ulterior.
Subscrisa se obligă să vă livreze bunul fără întârziere nejustificată şi, în orice caz, în
decurs de cel mult 30 de zile de la încheierea contractului. Costul transportului pentru
expedierea produsului dorit va fi suportat de dumneavoastră.
DE REŢINUT
Vă rugăm să notaţi faptul că produsele achiziţionate de la subscrisa beneficiază de
opţiunea de deschidere a coletului la livrare, achitată de LOTUS CERAMICAS S.R.L.. Este
foarte important să verificaţi bunul/bunurile în prezenţa transportatorului/curierului la
momentul primirii bunului/bunurilor şi să solicitaţi întocmirea unui proces verbal de
trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat și însotit de accesoriile cu care a fost livrat
iar dacă aţi cumpărat mai multe bunuri de același fel și vreţi să le returnaţi pe toate, asiguraţi-
vă că doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte bunuri se acceptă doar dacă sunt sigilate.
Ataşaţi în colet sau predaţi personal şi cererea de retur completată şi semnată.
Pasul 3. Recepţia cantitativă şi calitativă a produselor returnate
Odată bunul ajuns la noi, el va fi analizat de către personalul responsabil de recepţia
cantitativă şi calitativă a produselor returnate. Vă asigurăm că acest proces va îndeplini toate
rigorile legii, verificându-se dacă bunul returnat prezintă urme de uzură sau de folosire,
zgârieturi, ciobituri, lovituri, şocuri mecanice sau electrice, lipsa unor componente sau
accesorii, precum şi orice altă intervenţie care să îi diminueze valoarea.
Vă vom contacta telefonic sau prin email pentru a vă aduce la cunoştinţă rezultatul
procesului de recepţie în maxim 48 de ore de la primirea bunului, comunicându-vă dacă am
decis diminuarea valorii iniţiale a bunului, rambursându-vă doar suma rezultată în urma
procesului de evaluare. Dacă nu vor fi întrunite condiţiile de integritate ale bunului, acesta vă
va fi reexpediat, costul transportului fiind în sarcina dumneavoastră.
Pasul 4. Vă restituim banii sau vă înlocuim produsul
Dacă aţi optat pentru rambursarea sumei iar produsul pe care l-aţi returnat îndeplineşte
condiţiile de retur, vă vom restitui orice sumă pe care am primit-o de la dumneavoastră,
inclusiv costurile livrării, cu excepţia costurilor suplimentare determinate de faptul că aţi ales
altă modalitate de livrare decât tipul de livrare standard oferit de noi, fără întârzieri
nejustificate şi, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile de la data la care suntem informaţi cu
privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din contract. Vom efectua această rambursare
folosind aceeaşi modalitate de plată ca şi cea folosită de dumneavoastră pentru tranzacţia
iniţială, cu excepţia cazului în care v-aţi exprimat acordul expres pentru o altă modalitate de
rambursare; în orice caz, nu vi se vor percepe comisioane ca urmare a unei astfel de
rambursări. Banii vor fi vizibili în contul indicat de dumneavoastră în formularul de retur în
maxim 14 zile calendaristice din momentul în care bunul ajunge fizic la noi.
În cazul în care aţi optat pentru înlocuirea bunului, iar acesta îndeplineşte condiţiile de
retur, vă vom contacta în cel mai scurt timp în vederea înlocuirii şi expedierii noului produs.
În cazul înlocuirii bunului cu un altul de o valoare mai mare, veţi achita diferenţa, iar dacă
valoarea bunului returnat este mai mare, veţi primi o rambursare parţială până la valoarea
bunului pentru care aţi optat ulterior.
Subscrisa se obligă să vă livreze bunul fără întârziere nejustificată şi, în orice caz, în
decurs de cel mult 30 de zile de la încheierea contractului. Costul transportului pentru
expedierea produsului dorit va fi suportat de dumneavoastră.
DE REŢINUT
Vă rugăm să notaţi faptul că produsele achiziţionate de la subscrisa beneficiază de
opţiunea de deschidere a coletului la livrare, achitată de LOTUS CERAMICAS S.R.L.. Este
foarte important să verificaţi bunul/bunurile în prezenţa transportatorului/curierului la
momentul primirii bunului/bunurilor şi să solicitaţi întocmirea unui proces verbal de
constatare daune, în cazul în care acest(e)a prezintă defecte. Orice reclamaţie ulterioară nu va
fi luată în considerare;
Toate produsele trebuie sa fie returnate la nivelul de calitate la care au fost primite,
cu toate accesoriile şi în ambalajele originale;
Există categorii de produse care nu se pot returna conform art. 16 din Ordonanţa
de urgenţă nr. 34/2014;
Prezenta politică de retur nu se aplică bunurilor achiziţionate din magazinul fizic al
subscrisei.
fi luată în considerare;
Toate produsele trebuie sa fie returnate la nivelul de calitate la care au fost primite,
cu toate accesoriile şi în ambalajele originale;
Există categorii de produse care nu se pot returna conform art. 16 din Ordonanţa
de urgenţă nr. 34/2014;
Prezenta politică de retur nu se aplică bunurilor achiziţionate din magazinul fizic al
subscrisei.
Lotusceramicas.ro va pune la dispozitie urmatoarele metode de livrare:
Alte locatii
- Transport, Livrare in 3-5 zile, Calcul cost livrare in functie de greutatea comenzii
0 kg … 43 kg → 355,00 RON
43,01 kg … 86 kg → 590,00 RON
86,01 kg … 129 kg → 990,00 RON
129,01 kg … 172 kg → 1.190,00 RON
172,01 kg … 216 kg → 1.250,00 RON
216,01 kg sau peste → 2.000,00 RON